ZAWIADOMIENIE O REGATACH

XIV REGATY O PUCHAR ZIEMI CZĘSTOCHOWSKIEJ

w klasach

 Optimist OPEN, Optymist UKS, Laser 4,7

 

1.      Termin i miejsce regat.

1.1     Regaty rozegrane zostaną w dniu 14.09.2013r., gotowość startowa do pierwszego wyścigu regat o godz. 11.00.

1.2     Miejscem regat jest Zalew Blachownia – przystań: Stanica Wodna 39HDŻ w Blachowni, ul. Sienkiewicza 19.

2.      Organizacja regat.

Organizatorem jest Harcerski Międzyszkolny Klub Żeglarski „39-er” w Blachowni, ul. Sienkiewicza 19,  42-290 Blachownia, skr. poczt. 418,

tel. kom. 609 072153, e-mail: zhp.39er.blachownia@interia.pl

3.      Biuro Regat.

Biuro Regat mieścić się będzie na terenie Stanicy Wodnej 39 HDŻ w Blachowni.

4.      Przepisy.

4.1     Regaty zostaną rozegrane zgodnie z PRŻ ISAF 2013 – 2015, przepisami klasy optimist, optymist UKS, Laser 4,7 oraz Zawiadomieniem o regatach, Instrukcją Żeglugi.

5.      Zgłoszenia do regat.

5.1 Wstępnych zgłoszeń można dokonać telefonicznie na w/w podany numer komórkowy.

5.2 Zgłoszenia ostateczne przyjmowane będą w Biurze Regat w dniu 14 września 2013r. w godz. 08.00 do 10.00.

6.      Wymagania dla zawodników.

6.1     W regatach klasy OPTYMIST UKS mogą uczestniczyć zawodnicy urodzeni w 1998r. i młodsi, startujący na sprzęcie klasy Optimist-UKS lub szkolnym z klasy Optimist. W zawodach nie mogą startować: zawodnicy gr. A oraz zawodnicy gr. B, sklasyfikowani na miejscach od 1-50 w rankingu za 2012r.

7.      Opłaty.

7.1     Pobierana będzie opłata wpisowa do regat w wysokości 5,00 zł od startującego zawodnika w klasie optymist, 10,00 w klasie Laser – organizator może zrezygnować z pobierania w/w opłaty.

8.      Zakwaterowanie i wyżywienie.

8.1     Uczestnicy mogą przyjechać na regaty w dniu poprzedzającym otwarcie, po wcześniejszym uzgodnieniu  z organizatorem. Jest możliwość skorzystania z hotelu na terenie Blachowni (rezerwacje: tel. 34-327-04-15), lub z nieodpłatnego noclegu w namiotach na terenie Stanicy Wodnej.

8.2     W dniu regat organizator zabezpieczy wszystkim uczestnikom oraz opiekunom bezpłatny, ciepły posiłek oraz ciepłe napoje bez ograniczeń.

9.      Instrukcja Żeglugi.

Ogłoszona będzie w dniu 14 września 2013r. w Biurze Regat podczas przyjmowania zgłoszeń.

10.  Punktacja.

10.1  Przewiduje się rozegranie po 5 wyścigów we wszystkich klasach

10.2  Po rozegraniu 5 wyścigów będzie odrzucony najgorszy rezultat.

10.3  Dla uznania regat za ważne musi odbyć się 1 wyścig w danej klasie.

10.4  Z punktacji Optimist Open będzie wyłoniona oddzielna klasyfikacja dziewcząt i chłopców.

11.  Nagrody.

Zawodnicy i zawodniczki klasy optymist zajmujący miejsca 1-3 w swoich grupach otrzymują puchary oraz drobne upominki. Wszyscy zawodnicy otrzymują pamiątkowe dyplomy. Z punktacji Optimist Open zostanie również wyłoniona klasyfikacja drużynowa, do której branych będzie trzech najlepszych zawodników z danego klubu. Najlepsze 3 kluby otrzymają pamiątkowe puchary.

12. Łodzie trenerów i obserwatorów.

      Wszystkie   motorówki    trenerów   i    obserwatorów   uczestniczących   w    regatach   wymagają   zgłoszenia                        

       u organizatora regat podczas procedury zgłoszeniowej.

13. Prawa do wizerunku.

Zgłaszając się do regat zawodnik wyraża zgodę na bezpłatne wykorzystanie swego wizerunku przez Organizatorów i sponsorów podczas zdjęć, filmów i innych reprodukcji w czasie trwania regat oraz we wszystkich materiałach dotyczących regat.

14. Odpowiedzialność.

      Wszyscy uczestnicy biorą udział w regatach na własną odpowiedzialność. Żadna z czynności wykonana lub 

       niewykonana przez organizatorów nie zwalnia uczestników regat od ponoszenia odpowiedzialności za

       jakąkolwiek szkodę spowodowaną przez zawodnika lub jego jacht, wynikającą z udziału w regatach.

15.  Informacje dodatkowe.

      Po zakończeniu regat przewidziano wspólne spotkanie uczestników regat przy szantach i grillu.

 

Komandor HMKŻ „39-er”

w Blachowni

hm. Marian Pędraś